Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení města Kutná Hora

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Růžičková, Jitka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a objasňuje potřebnost využití marketingu v rámci řízení měst a obcí. Teoretické poznatky jsou následně využity v konkrétním případě k analýze prvku marketingového mixu města Kutná Hora. Dále práce obsahuje SWOT analýzu cestovního ruchu. Jsou zde předloženy návrhy a náměty k dalšímu možnému rozvoji města v oblasti cestovního ruchu.

Popis

Klíčová slova

SWOT analýza, marketing, cestovní ruch, marketingový mix, SWOT analysis, tourism, marketing mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By