Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Beránek, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Problematika této bakalářské práce se zabývá porovnáním střelby v realitě oproti střelbě v herním enginu Unity a také implementací střelby v tomto herním enginu. Implementace střelby je demonstrována na bojovém vozidle. Na začátku této práce jsou vypsány základní pojmy, základy balistiky a popis střelby v herním enginu. Zbytek práce se zabývá konkrétní implementací.

Popis

Klíčová slova

engine, raycast, skript, programy, programovací jazyky, projektil, fyzika, balistika, engine, raycast, script, programs, programming languages, projectile, physics, balistics

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By