Publikace: Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Brožek, Josef | |
| dc.contributor.author | Beránek, Jan | |
| dc.date.accepted | 2016-06-09 | |
| dc.date.accessioned | 2016-08-02T10:48:31Z | |
| dc.date.available | 2016-08-02T10:48:31Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.date.submitted | 2016-05-12 | |
| dc.description.abstract | Problematika této bakalářské práce se zabývá porovnáním střelby v realitě oproti střelbě v herním enginu Unity a také implementací střelby v tomto herním enginu. Implementace střelby je demonstrována na bojovém vozidle. Na začátku této práce jsou vypsány základní pojmy, základy balistiky a popis střelby v herním enginu. Zbytek práce se zabývá konkrétní implementací. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The issue of this thesis presents a comparison of shootings in reality compared to shooting in the game engine Unity and the implementation of shootings in the game engine . Implementation shooting is demonstrated on an armored vehicle. At the beginning of this work are listed basic terms, a description of the shooting and ballistics in the game engine . The rest of the work deals with the concrete implementation . | eng |
| dc.description.department | Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 58 s. | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D34661 | |
| dc.identifier.stag | 31099 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/64908 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | engine | cze |
| dc.subject | raycast | cze |
| dc.subject | skript | cze |
| dc.subject | programy | cze |
| dc.subject | programovací jazyky | cze |
| dc.subject | projektil | cze |
| dc.subject | fyzika | cze |
| dc.subject | balistika | cze |
| dc.subject | engine | eng |
| dc.subject | raycast | eng |
| dc.subject | script | eng |
| dc.subject | programs | eng |
| dc.subject | programming languages | eng |
| dc.subject | projectile | eng |
| dc.subject | physics | eng |
| dc.subject | balistics | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Informační technologie | cze |
| dc.title | Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra | cze |
| dc.title.alternative | Making Simulator combat vehicles using hybrid simulation kernel | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- Posudek_BrozekJ_SimulatorVozidla_JB_2016.pdf
- Velikost:
- 165.89 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- BeranekJ_TvorbaSimulatoru_JB_2016.zip
- Velikost:
- 1.64 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Plný text práce