Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Customer service quality in B2B market from the buyer´s perspective

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorPodškubková, Luciecze
dc.date.accessioned2019-05-22T07:58:46Z
dc.date.available2019-05-22T07:58:46Z
dc.date.issued2018eng
dc.description.abstractThe importance of services for companies is significant and still increasing. Customers expect fulfilment of their requirements concerning not only the product, but also the quality of services relating to this product. The core of competitiveness is thus moving from the product itself to the supplier abilities created by the entire supply system with a dynamic structure. Therefore, it is necessary to understand the specific needs of each single customer concerning services within the entire supply system. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of evaluation of the service quality by the customers purchasing products of a selected company, the paper identifies the deciding parameters and methods of customer service quality assessment in the B2B market from the buyer’s perspective.eng
dc.description.abstract-translatedZákazníci očekávají splnění svých požadavků nejen na výrobek, ale také na služby s ním spojené a na jejich kvalitu. Těžiště konkurenceschopnosti se tak přesouvá z výrobků samotných na dodavatelské schopnosti, vytvářené celým dodavatelským systémem s dynamickou strukturou. Je tedy nutné pochopit specifické potřeby každého zákazníka/odběratele na služby v celém dodavatelském systému. V článku jsou, na základě komparace výsledků cílené literární rešerše a analýzy hodnocení kvality služeb odběrateli produktů vybraného podniku, identifikovány rozhodující parametry a způsoby hodnocení kvality služeb zákazníkům na B2B trhu z pohledu odběratele.cze
dc.event10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” (03.05.2018 - 04.05.2018, Vilnius)eng
dc.formatp. 362-370eng
dc.identifier.doi10.3846/bm.2018.40eng
dc.identifier.isbn978-609-476-119-5eng
dc.identifier.issn2029-4441eng
dc.identifier.obd39881200eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72450
dc.language.isoengeng
dc.noteeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherVGTU Publishing House Technikaeng
dc.relation.ispartofBusiness and Management 2018eng
dc.relation.publisherversionhttps://doi.org/10.3846/bm.2018.40eng
dc.rightspouze v rámci univerzityeng
dc.subjectcustomer serviceeng
dc.subjectservice qualityeng
dc.subjectparameters of service qualityeng
dc.subjectservice quality assessmenteng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectslužby zákazníkůmcze
dc.subjectkvalita služeb zákazníkůmcze
dc.subjectparametry kvality sluežb zákazníkůmcze
dc.subjecthodnocení kvality služeb zákazníkůmcze
dc.subjectB2B trhcze
dc.titleCustomer service quality in B2B market from the buyer´s perspectiveeng
dc.title.alternativeKvalita služeb zákazníkům na B2B trhu z pohledu odběratelecze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
150-347-1-DR.doc
Velikost:
214.5 KB
Formát:
Microsoft Word