Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorTomášková, Michaela
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-03T19:42:41Z
dc.date.available2013-09-03T19:42:41Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována na analýzu služeb poskytovaných v Autocentru BARTH, a.s. a na spokojenost jejich zákazníků.cze
dc.description.abstract-translatedThis project is focused on customer value and loyalty, which associated with his satisfaction and retention. There is a defined value for the customer, it´s properties and different views on the approach to marketing. There is also described the distribution of customers according to their contribution and loyalty and define the notion of a satisfied customer. The second part deals with analysis of customer service and satisfaction in Autocentrum BARTH, a. s.eng
dc.description.defenceJak jste postupovala při vyplňování Scénáře dotazování s klientem? Jak se díváte na otázku kvality? Jak mohu zákazníci autoservisu ohodnotit kvalitu? Co zákazníci považují za kvalitu? Kolik respondentů jste oslovila? Přišla jste během vašeho výzkumu na nějakou nespokojenost (nekvalitu)? Našla jste respondenty, kteří jezdí opakovaně do tohoto autoservisu proto, že si auto v tomto autoservisu koupili? Udržuje si autoservis firemní zákazníky?cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format54 s.cze
dc.format.extent2584528 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30477cze
dc.identifier.stag20952cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53159
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.7.2014cze
dc.subjectHodnota pro zákazníkacze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectloajalitacze
dc.subjectretencecze
dc.subjectCustomervaluecze
dc.subjectcustomercze
dc.subjectsatisfactioncze
dc.subjectloyaltycze
dc.subjectretentoincze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisůcze
dc.title.alternativeResearch on satisfaction, retention and loyalty of clients selected branded car serviceeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_VyzkumSpokojenosti_MT_2013.pdf
Velikost:
26.97 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
TomaskovaM_VyzkumSpokojenosti_ZE_2013.zip
Velikost:
2.46 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
bakalářská práce