Publikace: Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Tomášková, Michaela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována na analýzu služeb poskytovaných v Autocentru BARTH, a.s. a na spokojenost jejich zákazníků.
Popis
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, zákazník, spokojenost, loajalita, retence, Customervalue, customer, satisfaction, loyalty, retentoin