Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tomášková, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována na analýzu služeb poskytovaných v Autocentru BARTH, a.s. a na spokojenost jejich zákazníků.

Popis

Klíčová slova

Hodnota pro zákazníka, zákazník, spokojenost, loajalita, retence, Customervalue, customer, satisfaction, loyalty, retentoin

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By