Publikace: Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Crháková, Klára
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu provedeného ve vybraném podniku potravinářského průmyslu zaměřeného na odhalení forem posilování loajality odběratelů využívané danou firmou.
Popis
Klíčová slova
loajalita zákazníků, podpora prodeje, zvýšení loajality, spokojenost zákazníků, posilování vztahu se zákazníky, customer loyalty, sales promotion, increase loyalty, customer satisfaction, strengthening the relationship with customers