Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Crháková, Klára

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu provedeného ve vybraném podniku potravinářského průmyslu zaměřeného na odhalení forem posilování loajality odběratelů využívané danou firmou.

Popis

Klíčová slova

loajalita zákazníků, podpora prodeje, zvýšení loajality, spokojenost zákazníků, posilování vztahu se zákazníky, customer loyalty, sales promotion, increase loyalty, customer satisfaction, strengthening the relationship with customers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By