Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBranská, Lenkacze
dc.contributor.authorCrháková, Klára
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-03T19:42:33Z
dc.date.available2013-09-03T19:42:33Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu provedeného ve vybraném podniku potravinářského průmyslu zaměřeného na odhalení forem posilování loajality odběratelů využívané danou firmou.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with forms of strengthening customer loyalty. Prerequisite for strengthening loyalty is to build long-term and mutually beneficial relationships with customers. The first part of the bachelor thesis defines customer satisfaction, defines the notion of a loyal customer and customer loyalty. There are defined forms for increasing loyalty, to ensure maximum customer satisfaction. In the second part of the bachelor thesis the results of research. It was examined what forms of strengthening the loyalty of customers the firm applies and whether the form of strengthening customer loyalty company used correctly.eng
dc.description.defenceJaká z prezentovaných forem posilování vztahů se nejvíce osvědčila? Charakterizujte pojem loajalita. Jaký dopad mají prezentované nástroje na loajalitu odběratelů/konečných zákazníků? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s., 2 s. příl., 5 s. příl.cze
dc.format.extent1431752 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30491cze
dc.identifier.stag20922cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53127
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.7.2023cze
dc.subjectloajalita zákazníkůcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectzvýšení loajalitycze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectposilování vztahu se zákazníkycze
dc.subjectcustomer loyaltycze
dc.subjectsales promotioncze
dc.subjectincrease loyaltycze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectstrengthening the relationship with customerscze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelůcze
dc.title.alternativeResearch application forms enhancing loyalty customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BranskaL_Vyzkum Uplatnovani_KC_2013.pdf
Velikost:
28.28 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
CrhakovaK_VyzkumUplatnovani_LB_2013.pdf
Velikost:
1.37 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce