Publikace: Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovny
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Ošlejšková, Martina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje analýze produktů ČSOB pojišťovny v rámci regionálního uspořádání. Pro nastínění celé problematiky je v teoretické části popsán marketingový výzkum. Nejvíce pozornosti je zaměřeno na jednotlivé etapy marketingového výzkumu a důkladně jsou rozebrány jeho typy. Závěr teoretické části zmiňuje také marketing služeb a věnuje se také výzkumu zákazníků. Praktická část práce zjišťuje možnost úspěšného zavedení nové kanceláře ČSOB pojišťovny ve městě Adamov. Analyzuje potencionální zákazníky a hrozby ve formě konkurence.
Popis
Klíčová slova
Marketing, marketingové výzkumy, zákazníci, Pojišťovny, marketing researchs, customers, insurance houses