Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovny

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorOšlejšková, Martina
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T11:10:17Z
dc.date.available2009-07-03T11:10:17Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje analýze produktů ČSOB pojišťovny v rámci regionálního uspořádání. Pro nastínění celé problematiky je v teoretické části popsán marketingový výzkum. Nejvíce pozornosti je zaměřeno na jednotlivé etapy marketingového výzkumu a důkladně jsou rozebrány jeho typy. Závěr teoretické části zmiňuje také marketing služeb a věnuje se také výzkumu zákazníků. Praktická část práce zjišťuje možnost úspěšného zavedení nové kanceláře ČSOB pojišťovny ve městě Adamov. Analyzuje potencionální zákazníky a hrozby ve formě konkurence.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor work deals with analysis of CSOB insurance house products within a regional arrangement. To outline the whole problem is described in the theoretical part of the marketing research. Most attention is focused on the various stages of marketing research are discussed thoroughly and its types. Conclusion theoretical part refers to the marketing of services and is dedicated to the research customers. The practical part of the work determines the possibility of a successful introduction of a new office in CSOB insurance house Adamov. Analyzes prospects and threats in the form of competition.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s., 3 s. přílohcze
dc.format.extent1188738 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19901cze
dc.identifier.signatureD19901
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34010
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectPojišťovnycze
dc.subjectmarketing researchseng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectinsurance houseseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza dostupnosti produktů v rámci regionálního uspořádání ČSOB pojišťovnycze
dc.title.alternativeThe analysis the CSOB insurance house products in the frame of regional settingseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
OšlejškováM_Analýza dostupnosti_JN_2009.pdf
Velikost:
1.13 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Analyza dostupnosti_MO_2009.pdf
Velikost:
29.87 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format