Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníkem ve firmě Stavebniny Zámečník,a.s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vítková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce zmiňuje, co by firma měla udělat pro to, aby byl zákazník spokojený, jak by měla směřovat vztahy s nimi a jak lze vztahy se zákazníky měřit.

Popis

Klíčová slova

vztahy se zákazníky, marketingové řízení, spokojenost zákazníků, customer relations, marketing drive, drisatisfaction consumers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By