Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníkem ve firmě Stavebniny Zámečník,a.s.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorVítková, Veronika
dc.contributor.refereeKožená, Marcelacze
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:57:02Z
dc.date.available2013-07-20T01:57:02Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce zmiňuje, co by firma měla udělat pro to, aby byl zákazník spokojený, jak by měla směřovat vztahy s nimi a jak lze vztahy se zákazníky měřit.cze
dc.description.abstract-translatedWork deal with drive relations consumers. Work allude, that would firm be to make therefore, to was consumer satisfied, how would had direct terms with them and how it is possible terms consumers mete.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CPP) firmy Zámečník, a.s. Cílem diplomové práce provedení analýzy řízení vztahů fy. Zámečník, a.s. a provedení návrhu změn souvztažnému tématu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Uveďte varianty možností mezních hodnot ve vztahu k zákazníkům 2. Charakterizujte nehmotné toky řízení vztahů se zákazníky. 3. V kapitole 5 uvádíte v tabulkách tvrzení s možností výběru odpovědí ano/ne. Kdo je autorem těchto odpovědí, však uvedeno není. Můžete toto vysvětlit a doplnit?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s.cze
dc.format.extent754743 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28647cze
dc.identifier.stag17203cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52575
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectvztahy se zákazníkycze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectcustomer relationseng
dc.subjectmarketing driveeng
dc.subjectdrisatisfaction consumerseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem ve firmě Stavebniny Zámečník,a.s.cze
dc.title.alternativeManagement of customer relations in firm Stavebniny Zámečník, a.s.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_RizeniVztahu_VV_2013.pdf
Velikost:
58.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_RizeniVztahu_VV_2013.pdf
Velikost:
33.21 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
VitkovaV_RizeniVztahu_JV_2012.pdf
Velikost:
737.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce