Publikace: Management franšízy
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Simkovičová, Eva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část této práce představuje franšízing, jakožto specifický způsob podnikání. Je zde poukázáno na výhody i nevýhody, které tato forma spolupráce přináší oproti klasickému podnikání. Dále je představen český a světový franšízový trh, jeho aktéři a jejich segmentace.
Praktická část textu je zacílena na analýzu podnikání formou franšízy ve společnosti Coffeeshop Company s následným rozborem managementu, který je v praxi aplikován. Cílem této práce je provedení analýzy podnikání formou franšízy a managementu v uvedeném podniku a navržení případných změn a doporučení, které by vedly k odstranění eventuálních nedostatků a tím i k vyšší efektivnosti celé společnosti, včetně zefektivnění práce zaměstnanců.
Popis
Klíčová slova
franšízing, franšíza, franšízor, franšízant, management franšízingu, CS PUSH, franchising, franchise, franchiser, franchisee, franchise management, CS PUSH