Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Management franšízy

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Simkovičová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

První část této práce představuje franšízing, jakožto specifický způsob podnikání. Je zde poukázáno na výhody i nevýhody, které tato forma spolupráce přináší oproti klasickému podnikání. Dále je představen český a světový franšízový trh, jeho aktéři a jejich segmentace. Praktická část textu je zacílena na analýzu podnikání formou franšízy ve společnosti Coffeeshop Company s následným rozborem managementu, který je v praxi aplikován. Cílem této práce je provedení analýzy podnikání formou franšízy a managementu v uvedeném podniku a navržení případných změn a doporučení, které by vedly k odstranění eventuálních nedostatků a tím i k vyšší efektivnosti celé společnosti, včetně zefektivnění práce zaměstnanců.

Popis

Klíčová slova

franšízing, franšíza, franšízor, franšízant, management franšízingu, CS PUSH, franchising, franchise, franchiser, franchisee, franchise management, CS PUSH

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By