Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Management franšízy

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBrodský, Zdeněkcze
dc.contributor.authorSimkovičová, Eva
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:52:54Z
dc.date.available2013-07-20T01:52:54Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractPrvní část této práce představuje franšízing, jakožto specifický způsob podnikání. Je zde poukázáno na výhody i nevýhody, které tato forma spolupráce přináší oproti klasickému podnikání. Dále je představen český a světový franšízový trh, jeho aktéři a jejich segmentace. Praktická část textu je zacílena na analýzu podnikání formou franšízy ve společnosti Coffeeshop Company s následným rozborem managementu, který je v praxi aplikován. Cílem této práce je provedení analýzy podnikání formou franšízy a managementu v uvedeném podniku a navržení případných změn a doporučení, které by vedly k odstranění eventuálních nedostatků a tím i k vyšší efektivnosti celé společnosti, včetně zefektivnění práce zaměstnanců.cze
dc.description.abstract-translatedFirst part of this thesis is concerned with franchising as a specific form of a business. It discusses advantages and disadvantages of this cooperation compared to the ordinary way of doing business. Furthermore, Czech and international franchise market is introduced, as well as its actors and their segmentation. Practical part of the thesis is aimed at analysis of business through franchise in the company Coffeeshop Company, followed by the analysis of Management that is applied in practise.eng
dc.description.defenceTéma práce, představení zkoumané společnosti, definování CS PUSH, pojem tajný zákazník, závěry práce, zodpovězení doplňujících otázek vedoucího práce. Jak je finančně náročná franšíza?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format77 s.cze
dc.format.extent3701916 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28527cze
dc.identifier.stag19636cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/51908
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectfranšízingcze
dc.subjectfranšízacze
dc.subjectfranšízorcze
dc.subjectfranšízantcze
dc.subjectmanagement franšízingucze
dc.subjectCS PUSHcze
dc.subjectfranchisingeng
dc.subjectfranchiseeng
dc.subjectfranchisereng
dc.subjectfranchiseeeng
dc.subjectfranchise managementeng
dc.subjectCS PUSHeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleManagement franšízycze
dc.title.alternativeFranchise managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BrodskyZ_ManagementFransizy_ES_2013.pdf
Velikost:
31.9 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SimkovicovaE_ManagementFransizy_ZB_2013.pdf
Velikost:
3.53 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce