Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorHolubec, Martin
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:39:44Z
dc.date.available2012-07-15T22:39:44Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on social network.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.format.extent2429003 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26459
dc.identifier.stag15616cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45602
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectfacebookcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectobchodycze
dc.subjectinternetová komunikacecze
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectbusinesseng
dc.subjectinternet communicationeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza využití sociálních sítí pro obchod a marketingcze
dc.title.alternativeAnalysis of the use of social networks for business and marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_AnalyzaVyuziti_MH_2012.pdf
Velikost:
81.18 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
HolubecM_AnalyzaVyuziti_JM_2012.pdf
Velikost:
2.32 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce