Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Holubec, Martin

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.

Popis

Klíčová slova

sociální sítě, facebook, internetový marketing, obchody, internetová komunikace, social network, internet marketing, business, internet communication

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By