Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Současné trendy v marketingové komunikaci

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Gabrielová, Denisa

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, moderní trendy v marketingové komunikaci, dotazníkové šetření, marketing, marketing communication, modern trends in marketing communication, questionnaire survey

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By