Publikace: Současné trendy v marketingové komunikaci
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Gabrielová, Denisa
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, moderní trendy v marketingové komunikaci, dotazníkové šetření, marketing, marketing communication, modern trends in marketing communication, questionnaire survey