Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Současné trendy v marketingové komunikaci

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorJindrová, Pavla
dc.contributor.authorGabrielová, Denisa
dc.contributor.refereeBoháčová, Hana
dc.date.accepted2022-06-07
dc.date.accessioned2022-07-02T04:53:20Z
dc.date.available2022-07-02T04:53:20Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-30
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the unnamed company XY and to carry out a questionnaire survey of consumers. Based on the evaluation of the obtained data, subsequently assess the company's marketing communication and make suggestions for its possible improvement.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své DP Současné trendy v marketingové komunikace Otázky vedoucího DP: 1. Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzované společnosti? Otázky oponenta DP: 1. U hodnocení odpovědí na otázku č. 8 (str. 52-53) používáte hodnotící škálu 1- 5, následně počítáte průměrné hodnocení jednotlivých prostředků marketingové komunikace. Správnější by bylo počítat průměrné hodnocení pouze z odpovědí na škále 1- 4, případné odpovědi 5 (nemohu hodnotit) do výpočtu průměru nezahrnovat. Změnilo by se pak nějak pořadí uvažovaných marketingových prostředků? Otázky komise: 1. V jaké výši se pohybuje cenová relace u produktů společnosti? 2. Jaké společné znaky vykazoval soubor respondentů? Odpovídala věková struktura souboru věkové struktuře ČR? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s.
dc.identifier.stag43219
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79843
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmoderní trendy v marketingové komunikacicze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmodern trends in marketing communicationeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleSoučasné trendy v marketingové komunikacicze
dc.title.alternativeCurrent Trends in Marketing Communicationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
GabrielovaD_SoucasneTrendy_PJ_2022.pdf
Velikost:
1.15 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JindrovaP_SoucasneTrendy_DG_2022.pdf
Velikost:
156.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BohacovaH_SoucasneTrendy_DG_2022.pdf
Velikost:
146.02 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce