Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorJelínková, Martina
dc.contributor.authorFröhlich, Aleš
dc.date.accepted2019-08-19
dc.date.accessioned2019-09-25T05:21:53Z
dc.date.available2019-09-25T05:21:53Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-04
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on specification of public relations tools used for creating positive business reputation with the public. The thesis deals with the definition of reputation, its importance and its creation towards corporate's stakeholders, especially towards public. Based on this, the thesis is further focused on the use of specific public relations tools, that are the basis for creating positive relations with the public. The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes results of the qualitative research focused on the use of the public relations tools for building positive reputation of chemical business towards the public. The information obtained from the research is analysed, evaluated and recommendations are suggested to improve creating, increasing and maintaining positive reputation of chemical business towards the public.eng
dc.description.defenceJaké nástroje komunikace společnost používá? Jaké nástroje komunikace byste doporučil ohledu CSR?cze
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s., 16 s. příl.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39787
dc.identifier.stag38001
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74194
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreputacecze
dc.subjectimagecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectstakeholderscze
dc.subjectreputationeng
dc.subjectimageeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectstakeholderseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosticze
dc.title.alternativeCreation of positive reputation in chemistry business towards the general publiceng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
FrohlichA_VytvareniReputace_MJ_2019.pdf
Velikost:
1.05 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JelinkovaM_VytvareniPozitivni_AF_2019.pdf
Velikost:
27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce