Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vytváření pozitivní reputace chemického podniku u veřejnosti

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Fröhlich, Aleš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci nástrojů public relations pro vytváření pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. V práci je pojednáno o pojmu reputace, jejím významu a vytváření vůči zainteresovaným stranám podniku, a to především vůči veřejnosti. Na základě toho se práce soustředí na využití specifických nástrojů public relations, které jsou východiskem pro budování pozitivních vztahů se širokou veřejností. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na využití nástrojů public relations pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány, vyhodnoceny a na jejich základě jsou zformulována doporučení ke zlepšení vytváření, zvyšování a udržování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti.

Popis

Klíčová slova

reputace, image, public relations, stakeholders, reputation, image, public relations, stakeholders

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By