Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Špačková, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých hodinek.

Popis

Klíčová slova

atributy, conjoint analýza, dotazování, experimenty, marketingový výzkum, preference, profily, attribute, conjoint analysis, experiments, questioning, marketing research, preferences, profiles

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By