Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorHeckenbergerová, Jana
dc.contributor.authorŠpačková, Jana
dc.contributor.refereeSlavíček, Ondřej
dc.date.accepted2019-01-21
dc.date.accessioned2019-02-11T13:25:53Z
dc.date.available2019-02-11T13:25:53Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-13
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých hodinek.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the choice of smart watches.eng
dc.description.defenceNejprve studentka prezentovala komisi svou práci s názvem Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Cílem práce bylo ukázat využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V další části studentka odpovídala na otázky oponenta diplmové práce: 1.Z čeho je možné usuzovat, že někteří respondenti jsou vzhledem k atributu "Typ" zcela bez preferencí, jak je prezentováno na grafu 5. 2. Autorka uvádí, pod grafem 8, že vzhledem k atributu "Kompatibilní OS" jsou preference respondentů nejvíce vyrovnané vzhledem k jednotlivým úrovním atributu. Jsou tyto preference stejné pro muže a ženy? V rámci rozpravy padly tyto dotazy: 1. Popište základní soubor. 2. Je Váš vzorek reprezentativní?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD38896
dc.identifier.stag34523
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72116
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectatributycze
dc.subjectconjoint analýzacze
dc.subjectdotazovánícze
dc.subjectexperimentycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectpreferencecze
dc.subjectprofilycze
dc.subjectattributeeng
dc.subjectconjoint analysiseng
dc.subjectexperimentseng
dc.subjectquestioningeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectpreferenceseng
dc.subjectprofileseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleConjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetřenícze
dc.title.alternativeConjoint analysis - useful tool for marketing research evaluationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SpackovaJ_ConjointAnalyza_JH_2019.pdf
Velikost:
1.33 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
HeckenbergerovaJ_ConjointAnalyza_JS_2019.pdf
Velikost:
39.79 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SlavicekO_ConjointAnalyza_JS_2019.pdf
Velikost:
40.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce