Publikace: Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Těšínský, Michal
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou pochopit spotřebitelské chování jednotlivých generačních skupin ve vztahu k marketingovým aktivitám jednotlivých platforem v oblasti sdílené ekonomiky. Na závěr jsou formulovány návrhy pro správné zacílení marketingových aktivit.
Popis
Klíčová slova
generace X, generace Y, generace Z, marketingový výzkum, sdílená ekonomika, generation X, generation Y, generation Z, marketing research, shared economy