Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorTěšínský, Michal
dc.contributor.refereeKuběnka, Michal
dc.date.accepted2023-06-05
dc.date.accessioned2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.available2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-25
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou pochopit spotřebitelské chování jednotlivých generačních skupin ve vztahu k marketingovým aktivitám jednotlivých platforem v oblasti sdílené ekonomiky. Na závěr jsou formulovány návrhy pro správné zacílení marketingových aktivit.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative research and the effort to understand the consumer behavior of generational groups in relation to the marketing activities of individual platforms in the field of shared economy. In the end, suggestions are made for the correct targeting of marketing activities.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty.Cílem práce bylo sledování postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následné vyvození návrhů a doporučení pro subjekty sdílené ekonomiky. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce: Otázka 1.: Jaké možnosti nabízí nástroje PR při změně positioningu sdílené ekonomiky u generace X? Otázka 2.: Autor může uvést rozpočet pro své návrhy společnosti Rekola. Dotazy dle posudku oponenta diplomové práce: Otázka 1.: Firmě Rekola doporučujete mmj. i televizní spoty. Nejsem si jistý vhodností tohoto doporučení. Jaké jsou možnosti regionálního zaměření (zacílení na segment) tohoto média v komparaci s nákladovostí? Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Proč jste v grafu ohledně zájmu respondentů o Rekola nezkoumal rozdílnost zájmu dle pohlaví? Jaká věkové rozmezí těch dvou generací, které jste uváděl? Myslíte, že by na ně fungovala zacílení dle influencerů? Student na otázky reagoval s určitými nedostatky.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format78 s.
dc.identifier.stag43002
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81636
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgenerace Xcze
dc.subjectgenerace Ycze
dc.subjectgenerace Zcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsdílená ekonomikacze
dc.subjectgeneration Xeng
dc.subjectgeneration Yeng
dc.subjectgeneration Zeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectshared economyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmentycze
dc.title.alternativeMarketing activities of shared economy entities and their impact on market segmentseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
TesinskyM_MarketingoveAktivity_KK_2023.pdf
Velikost:
2.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_SdilenaEkonomika_MT_2023.pdf
Velikost:
157.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_MarketingoveAktivity_MT_2023.pdf
Velikost:
148.8 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce