Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Packaging Material Inventory Management as a Tool Increasing the Level of Customers Services in the the B2B Market

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorKubíčková, Ludmilacze
dc.contributor.authorMachač, Otakarcze
dc.date.accessioned2018-02-27T02:41:07Z
dc.date.available2018-02-27T02:41:07Z
dc.date.issued2017eng
dc.description.abstractIn the current highly competitive environment, it is more and more difficult for companies to differentiate physical products. This is why in the last decades companies have been reacting to the growing competition by offering additional services and customized solutions. Services play an important role in creation and maintenance not only of customer satisfaction, but also of customer loyalty, and they are becoming one of the deciding areas of acquiring competitive advantages. An important role is played by services connected with delivery. Their basic components are reliability and completeness of deliveries, and adequately short delivery times. It is also necessary to take account of competitive prices. To meet these requirements, it is essential to cooperate across the entire supply chain, especially in the area of sharing information about customer requirements. However, if any of the entities is not willing to share information, suppliers cover the requirements of their customers using their inventory. This paper deals with the problem of pallet inventory management as a part of transport packaging for a pulp and paper company with respect to fulfilment of customer requirements concerning supplier services and more even utilization of production capacities. The paper presents the outcomes of the performed analysis of the current management of orders and pallet deliveries, and a proposal of a new method of their management through optimization of their inventory management. The outcomes were achieved through directed research, the method of directed interviewing, statistical data analysis, and a modified ABC method for differentiated inventory management.eng
dc.description.abstract-translatedV současném silném konkurenčním prostředí je pro výrobní společnosti stále obtížnější diferencovat fyzické výrobky. Produkt nelze charakterizovat pouze podle objektivních vlastností či kvality měřené technicko-konstrukčními a fyzikálně-chemickými hledisky, ale způsobem výkonu. V posledních desetiletích tak podniky reagují na rostoucí konkurenci nabídkou dodatečných služeb a zákaznických řešení. Služby zákazníkům tak hrají významnou úlohu při vytváření a udržování nejen spokojenosti, ale zejména loajality zákazníků a stávají se jednou z rozhodujících oblastí získání konkurenčních výhod. Důležitou úlohu přitom sehrávají služby spojené s dodávkou. Těžiště konkurenceschopnosti se přesouvá z výrobků samotných na dodavatelské schopnosti vytvářené celým supply chain. Základními složkami těchto služeb jsou spolehlivost a úplnost dodávek a přiměřeně krátké dodací lhůty. Přitom však musí být brány v potaz také konkurence schopné ceny. Ke splnění těchto požadavků je nutná spolupráce v celém suply chain zejména v oblasti sdílení relevantních, přesných a správných informací o požadavcích zákazníků. Pokud však není ochota ke sdílení informací některého z článků, zabezpečují dodavatelé požadavky svých zákazníků zásobami. V článku je řešen problém řízení zásob palet, jako součásti přepravního obalu, pro podnik papírenského průmyslu, a to s ohledem na plnění požadavků zákazníků na dodavatelské služby a snížení nákladů spojené s rovnoměrnějším využitím výrobních kapacit. Jsou zde uvedeny výsledky provedené analýzy současného řízení objednávek a dodávek palet a návrh na nový způsob jejich řízení prostřednictvím optimalizace řízení jejich zásob. Přitom byla použita cílená rešerše, metoda osobního dotazování, analýza dat a modifikovaná metoda ABC pro diferencované řízení zásob.cze
dc.eventCarpathian logistics congress CLC 2017 (28.06.2017 - 30.06.2017, Liptovský Ján)eng
dc.formatp. 358-363eng
dc.identifier.isbn978-80-87294-80-2eng
dc.identifier.obd39879176eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69813
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2017_002/Metody a postupy environmentálního inženýrství a hodnotového managementueng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherTANGER, spol. s r.o.eng
dc.relation.ispartofCLC 2017 Carpathian logistics congres : proceedingseng
dc.rightspouze v rámci univerzityeng
dc.subjectinventory managementeng
dc.subjectmodified ABC method, packaging materialeng
dc.subjectpalletseng
dc.subjectcustomer serviceeng
dc.subjectpulp and paper companyeng
dc.subjectřízení zásobcze
dc.subjectmodifikovaná ABC metodacze
dc.subjectobalový materiálcze
dc.subjectpaletycze
dc.subjectslužby zákazníkůmcze
dc.subjectpodnik papírenského průmyslucze
dc.titlePackaging Material Inventory Management as a Tool Increasing the Level of Customers Services in the the B2B Marketeng
dc.title.alternativeŘízení zásob obalového materiálu jako nástroj zvyšování úrovně služeb zákazníkům podniku papírenského průmyslucze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CLC_2017_Vlckova_Kubickova_Machac.pdf
Velikost:
116.27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format