Publikace: Posilování vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Jehličková, Aneta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. V první části výzkumu jsou zjišťovány nástroje a opatření pro posilování vztahů se zákazníky a jejich úroveň ve společnosti Synthesia a.s. a druhá část je zaměřena na úlohu pracovníků společnosti Synthesia a. s. při posilování vztahů se zákazníky a na jejich spolupráci v tomto procesu.
Popis
Klíčová slova
zákazníci, řízení vztahů se zákazníky, hodnota pro zákazníky, posilování vztahů se zákazníky, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, customers, customer relationship management, customer value, strengthening customer relationships, qualitative research, quantitative research