Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Posilování vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jehličková, Aneta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. V první části výzkumu jsou zjišťovány nástroje a opatření pro posilování vztahů se zákazníky a jejich úroveň ve společnosti Synthesia a.s. a druhá část je zaměřena na úlohu pracovníků společnosti Synthesia a. s. při posilování vztahů se zákazníky a na jejich spolupráci v tomto procesu.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, řízení vztahů se zákazníky, hodnota pro zákazníky, posilování vztahů se zákazníky, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, customers, customer relationship management, customer value, strengthening customer relationships, qualitative research, quantitative research

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By