Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Janatová, Zuzana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti.

Popis

Klíčová slova

externí a interní personální marketing, personální marketingový mix, měření účinnosti, dotazníkové šetření, external and internal personnel marketing, personnel marketing mix, measurement of effectiveness, questionnaire survey

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By