Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorŠkoludová, Jana
dc.contributor.authorJanatová, Zuzana
dc.date.accepted2018-05-30
dc.date.accessioned2018-06-14T06:12:46Z
dc.date.available2018-06-14T06:12:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-23
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor thesis is the analysis of the external and internal personnel marketing in the company ABC. The theoretical part of the thesis deals with in general personnel marketing. In the practical part is the analysis of the actual state in the company, which is carried out on the basis of a structured interview and a questionnaire survey. And finally, are proposed the recommendations for improvement the identified problems in this company.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala bakalářskou práci na téma Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku. Cílem práce bylo provést analýzu externího a interního personálního marketingu v konrkétním podniku a doporučit návrhy pro zlepšení. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce: 1) Ve výsledcích dotazníkového šetření uvádíte, že 43 % respondentů vyjadřuje nespokojenost s nabídkou benefitů. Které z Vámi uvedených doporučení preferujete? 2) Která doporučení navrhovaná v bakalářské práci budou v praxi aplikována? 3) Mají generační rozdíly (např. generace X a Y) dopad na interní/externí personální marketing? Pokud ano, uveďte stručně konkrétní dopady. Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format95 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37609
dc.identifier.stag33711
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71021
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectexterní a interní personální marketingcze
dc.subjectpersonální marketingový mixcze
dc.subjectměření účinnosticze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectexternal and internal personnel marketingeng
dc.subjectpersonnel marketing mixeng
dc.subjectmeasurement of effectivenesseng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titlePersonální marketing a jeho využití ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativePersonnel marketing and its application in the selected businesseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JanatovaZ_PersonalniMarketing_JS_2018.pdf
Velikost:
2.72 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SkoludovaJ_PersonalniMarketing_ZJ_2018.pdf
Velikost:
283.25 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce