Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Probabilistic approach to the reliability of steel bridge structures

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorSlavík, Jiří
dc.contributor.authorVičan, Josef
dc.contributor.authorŠertler, Hynek
dc.date.accessioned2017-06-07T12:49:48Z
dc.date.available2017-06-07T12:49:48Z
dc.date.issued1996
dc.description.abstractThe paper describes a probability-based concept for the evaluation of existing bridges. Firstly the standard concept of the Live Load Rating Factor (LLRF) calculation is presented. Secondly, the probability-based concept of the Traffic Load Rating Factor (TLRF) calculation is described. The determination of TLRF is introduced in two approaches. Both approaches enable to respect the main reliability differences between evaluation of existing bridges and design of the new ones affecting the failure probability level. Numerical applications are presented to demonstrate described approaches.eng
dc.description.abstract-translatedČlánek popisuje pravděpodobnostní koncepci hodnocení existujících mostů. Je představená současná metodika výpočtu zatížitelnosti železničních mostů a je prezentovaný pravděpodobnostní přístup, založený na výpočtu provozní zatížitelnosti. Provozní zatížitelnost je možné stanovit dvěma postupy - polopravděpodobnostním a pravděpodobnostním. V obou přístupech jsou promítnuté základní odlišnosti spolehlivostního přístupu k nově navrženým a existujícím mostům. V závěru je nový přístup dokumentovaný numerickou aplikací.cze
dc.description.abstract-translatedDer Beitrag befasst sich mit einem probabilistischen Hintergrund der Beurteilung bestehender Brücken. Die Berechnung der Belastbarkeit bestehender Eisenbahnbrücken ist angeführt. Ein probabilistisches Verfahren der Beurteilung bestehender Eisenbahnbrücken ist auf der Betriebsbelastbarkeit gegründet, die durch semiprobabilistischen und völlig probabilistischen Zutritt ermittelt wird. Die grundlegende Besonderheiten in Beurteilung bestehender Eisenbahnbrücken gegenüber neu zu erstellenden Bauwerken werden vorgestellt. Die numerischen Beispiele der Berechnungen der Belastbarkeit und Betriebsbelastbarkeit sind angeführt.ger
dc.formatp. 5-13
dc.identifier.issn1211-6610
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67986
dc.language.isoengcze
dc.peerreviewedyes
dc.publicationstatuspublished
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 2 (1996)
dc.rightsopen access
dc.titleProbabilistic approach to the reliability of steel bridge structureseng
dc.title.alternativePravděpodobnostní výpočet spolehlivosti ocelových mostních konstrukcícze
dc.title.alternativeProbabilische Berechnungsweise der Zuverlässigkeit der Brückenstahl Konstructionenger
dc.typeArticlecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
SlavikJ_ProbabilisticApproach_1996.pdf
Velikost:
4.14 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Article

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: