Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJirava, Pavel
dc.contributor.authorŠpryncová, Monika
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-07-11T22:52:53Z
dc.date.available2011-07-11T22:52:53Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku systémů zákaznické podpory. Na ukázce existujícího systému zákaznické podpory, nazvaného HelpDesk, je provedena klasifikace a zmapování procesů probíhajících v rámci systému. Dále jsou, na základě analýzy současného stavu a dotazníkového šetření mezi uživateli, identifikovány problematické a neefektivní oblasti a procesy, a navrhnuta doporučení a řešení vedoucí k zefektivnění procesů v rámci systému.cze
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is focused on problematics of customer support systems. The main aim of this work is to classify and monitor the individual processes of one of such a system called HelpDesk. Based on the analysis of current situation and survey I have applied for active users I wanted to find problematical and ineffective points and suggest recommendations for possible solutions in order to streamline processes within the service.eng
dc.description.defenceStudentka představila komisi svou bakalářskou práci, zabývající se problematikou systémů zákaznické podpory se zaměřením na podrobný rozbor a hodnocení HelpDesku a jeho uživatelů. Cílem práce bylo zmapovat procesy již existujícího systému zákaznické podpory, provést analýzu a identifikaci problematických oblastí a navrhnout řešení a doporučení ke zlepšení. \nl{}\nl{} Doplňující otázky: \begin{tecky} \item{} Jaké jsou konkrétní nedostatky služby HelpDesk? \item{} Jak jste identifikovala problémová místa? \end{tecky}cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format81 s.
dc.format.extent2726968 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24767
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39718
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightspráce není přístupnácze
dc.subjectERPcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjecthelpdeskcze
dc.subjectsystémy zákaznické podporycze
dc.subjectITILcze
dc.subjectpodnikové procesycze
dc.subjectprocesní analýzycze
dc.subjectcustomer support serviceseng
dc.subjectbusiness processeseng
dc.subjectbusiness process analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineInformatika ve veřejné správěcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleZefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDeskcze
dc.title.alternativeStreamlining the process for evidence and requirements solving of IS operations and procedures addressing using the internal and maintenance services HelpDeskeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SpryncovaM_ZefektivneniProcesu_PJ_2010.pdf
Velikost:
2.6 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce (NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR)
Načítá se...
Náhled
Název:
jiravap_Zefektivnění procesu_MS_2010.pdf
Velikost:
69.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího