Publikace: Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Špryncová, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku systémů zákaznické podpory. Na ukázce existujícího systému zákaznické podpory, nazvaného HelpDesk, je provedena klasifikace a zmapování procesů probíhajících v rámci systému. Dále jsou, na základě analýzy současného stavu a dotazníkového šetření mezi uživateli, identifikovány problematické a neefektivní oblasti a procesy, a navrhnuta doporučení a řešení vedoucí k zefektivnění procesů v rámci systému.
Popis
Klíčová slova
ERP, CRM, helpdesk, systémy zákaznické podpory, ITIL, podnikové procesy, procesní analýzy, customer support services, business processes, business process analysis