Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Špryncová, Monika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku systémů zákaznické podpory. Na ukázce existujícího systému zákaznické podpory, nazvaného HelpDesk, je provedena klasifikace a zmapování procesů probíhajících v rámci systému. Dále jsou, na základě analýzy současného stavu a dotazníkového šetření mezi uživateli, identifikovány problematické a neefektivní oblasti a procesy, a navrhnuta doporučení a řešení vedoucí k zefektivnění procesů v rámci systému.

Popis

Klíčová slova

ERP, CRM, helpdesk, systémy zákaznické podpory, ITIL, podnikové procesy, procesní analýzy, customer support services, business processes, business process analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By