Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace klientů kamenných lékáren

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLošťáková, Hana
dc.contributor.authorPříhodová, Markéta
dc.contributor.refereeKalábová, Ladislava
dc.date.accepted2016-06-06
dc.date.accessioned2016-06-09T12:42:49Z
dc.date.available2016-06-09T12:42:49Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-10
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá segmentací spotřebního trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata, proces a metody segmentace trhu, základní členění segmentačních proměnných pro spotřební trhy a základní poznatky faktorové a shlukové analýzy. Praktická část práce je věnována segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání důležitosti kritérií při výběru lékárny k nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy.cze
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with issue of market segmentation. In theoretical part is defined the essence, the process and methods of the market segmentation. Next part is based on classification of segment variables for customer market and basic knowledge of factor analysis and cluster analysis. Practical part deals with segmentation of Brick & Mortar Pharmacy clients in terms of perception of importance of the criteria in pharmacy choice to buy OTC medicine and dietary supplements.eng
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format85 s.
dc.format.extent2292840 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD34345
dc.identifier.stag30605
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/64596
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupná
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectfaktorová analýzacze
dc.subjectshluková analýzacze
dc.subjectkamenné lékárnycze
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectfactor analysiseng
dc.subjectcluster analysiseng
dc.subjectbrick & mortar pharmacyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSegmentace klientů kamenných lékárencze
dc.title.alternativeSegmentation of Brick & Mortar Pharmacy clientseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PrihodovaM_SegmentaceKlientu_HL_2016.pdf
Velikost:
2.19 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-LostakovaH_SegmentaceKlientu_MP_2016.pdf
Velikost:
155.6 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
oponent-KalabovaL_SegmentaceKlientu_MP_2016.pdf
Velikost:
186.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce