Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace klientů kamenných lékáren

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Příhodová, Markéta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá segmentací spotřebního trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata, proces a metody segmentace trhu, základní členění segmentačních proměnných pro spotřební trhy a základní poznatky faktorové a shlukové analýzy. Praktická část práce je věnována segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání důležitosti kritérií při výběru lékárny k nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy.

Popis

Klíčová slova

segmentace trhu, marketing, faktorová analýza, shluková analýza, kamenné lékárny, market segmentation, marketing, factor analysis, cluster analysis, brick & mortar pharmacy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By