Publikace: Marketingová analýza a návrh strategie pro firmu Radiálka s.r.o.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Zhánělová, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Základním posláním této diplomové práce bylo zpracování marketingové analýzy a navržení strategie, která by byla použitelná pro zasilatelskou firmu Radiálka s.r.o., jako poskytovatele přepravních služeb. Teoretická část představuje určitý znalostní potenciál v oblasti marketingu, jehož osvojení je nezbytným předpokladem pro zvládnutí vytýčeného cíle této práce. Analytická část se orientuje na poznání současného stavu na trhu přepravních služeb, identifikaci základních trendů okolí a posouzení vnitřní situace firmy. Podklady pro tuto analýzu byly interní materiály firmy, informace získané na základě rozhovorů s pracovníky společnosti,
samostatně pozorované skutečnosti a poznatky získané z externích zdrojů. Na základě této marketingové analýzy současného stavu firmy Radiálka s.r.o., bylo možné posoudit silné a slabé stránky podniku, včetně identifikace hrozeb a příležitostí, vyskytujících se na přepravním trhu (za použití tzv. Analýzy SWOT). Toto
posouzení a návrh vhodné marketingové strategie je již obsahem poslední části této práce. Navržená strategie je doplněna stručných ekonomickým zhodnocením navrhovaných propagačních aktivit. Zvážení jednotlivých návrhů managementem
firmy je předpokladem pro rozhodnutí o jejich možné aplikaci.
Popis
Klíčová slova
marketingová analýza, marketingová stategie, zasilatelská firma, marketing analysis, marketing strategy, forwarding company