Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zefektivnění zákaznického servisu jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti dopravního podniku

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Polenda, Leoš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Podle metody ABC jsou vyhodnocovány služby spolu se zákazníky dle rentability, aby dopravní podnik města Pardubic mohl optimálním způsobem nastavit zákaznický servis.

Popis

Klíčová slova

městská hromadná doprava, Dopravní podnik města Pardubic, zákaznický servis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By