Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zavádění nových produktů v České pojišťovně, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKeřt, Radim
dc.contributor.authorMatoušková, Petra
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T06:11:00Z
dc.date.available2008-08-12T06:11:00Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zaváděním nových produktů na trh u spolčnosti Česká pojišťovna, a.s.. Práce nejprve vymezuje základní pojmy, které jsou důležité pro zavádění nových výrobků na trh. Dále je v práci podrobně rozepsána situační analýza dané společnosti s důrazem na analýzu zavádění nových produktů na trh a analýzu životního cyklu produktů ve společnosti Česká pojišťovna, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta konkrétní zlepšení při pronikání nových produktů na trh ve společnosti Česká pojišťovna, a.s..cze
dc.description.abstract-translatedBachelor work deals with the introduction of new products on the market in the Czech Insurance Company, Inc.. Labor initially defines the basic concepts that are important for the introduction of new products on the market. It is also at work in detail broken situational analysis of the company with an emphasis on analysis of the introduction of new products on the market and analysis of the life cycle of products in the Czech Insurance Company, Inc.. At the end of the bachelor work proposed concrete improvement in the penetration of new products on the market in the Czech Insurance Company, Inc..eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s., 4 s. přílohcze
dc.format.extent1668642 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18288
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/28681
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectInsuranceeng
dc.subjectCompetitioneng
dc.subjectproductseng
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectproduktycze
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleZavádění nových produktů v České pojišťovně, a.s.cze
dc.title.alternativeInnovation a new classes of insurance in the Czech Insurance Company, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
MatouskovaP_Zavadeni novych_RK_2008.pdf
Velikost:
1.59 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format