Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zavádění nových produktů v České pojišťovně, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Matoušková, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá zaváděním nových produktů na trh u spolčnosti Česká pojišťovna, a.s.. Práce nejprve vymezuje základní pojmy, které jsou důležité pro zavádění nových výrobků na trh. Dále je v práci podrobně rozepsána situační analýza dané společnosti s důrazem na analýzu zavádění nových produktů na trh a analýzu životního cyklu produktů ve společnosti Česká pojišťovna, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta konkrétní zlepšení při pronikání nových produktů na trh ve společnosti Česká pojišťovna, a.s..

Popis

Klíčová slova

Insurance, Competition, products, Marketing, pojištění, Konkurence, produkty

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By