Publikace: Zavádění nových produktů v České pojišťovně, a.s.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Matoušková, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá zaváděním nových produktů na trh u spolčnosti Česká pojišťovna, a.s.. Práce nejprve vymezuje základní pojmy, které jsou důležité pro zavádění nových výrobků na trh. Dále je v práci podrobně rozepsána situační analýza dané společnosti s důrazem na analýzu zavádění nových produktů na trh a analýzu životního cyklu produktů ve společnosti Česká pojišťovna, a.s.. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta konkrétní zlepšení při pronikání nových produktů na trh ve společnosti Česká pojišťovna, a.s..
Popis
Klíčová slova
Insurance, Competition, products, Marketing, pojištění, Konkurence, produkty