Publikace: Marketing organizací veřejné správy prostřednictvím sociálních sítí
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kubíková, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá marketingovým plánováním a vytvořením marketingového plánu organizace veřejné správy v oblasti cestovního ruchu, a to pomocí sociálních sítí. Zvolenou organizací je Pardubický kraj. Nejprve jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se tvorby marketingového plánu a sociálních sítí. Dále je vypracována analýza sociálních sítí, jejich uživatelů, analýza samotného kraje a analýza SWOT. Na základě výsledků těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle a vypracovány strategie k jejich dosažení. Následují akční plány a zhodnocení přínosu vytvořeného marketingového plánu.
Popis
Klíčová slova
sociální sítě, marketing, veřejná správa, Pardubický kraj, cestovní ruch, social network, marketing, public administration, Pardubice region, tourism