Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing organizací veřejné správy prostřednictvím sociálních sítí

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorHub, Miloslavcze
dc.contributor.authorKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-10-13T09:03:36Z
dc.date.available2012-10-13T09:03:36Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce se zabývá marketingovým plánováním a vytvořením marketingového plánu organizace veřejné správy v oblasti cestovního ruchu, a to pomocí sociálních sítí. Zvolenou organizací je Pardubický kraj. Nejprve jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se tvorby marketingového plánu a sociálních sítí. Dále je vypracována analýza sociálních sítí, jejich uživatelů, analýza samotného kraje a analýza SWOT. Na základě výsledků těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle a vypracovány strategie k jejich dosažení. Následují akční plány a zhodnocení přínosu vytvořeného marketingového plánu.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is dealing with marketing planning and formulate marketing plan for public administration organization by help of social networks, regarding tourism. For this thesis was selected one organization - Pardubice region. At first, there are some theoretical knowledge about formulating marketing plan and about social networks. There are worked out analyse of social networks, analyse of its users, analyse of Pardubice region and SWOT analyse. Targets and strategy are set pursuant results of analyses. In the end, there are action plans and evaluation of benefits from formulated marketing plan.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s výsledky své bakalářské práce na téma Marketing organizací veřejné správy prostřednictvím sociálních sítí. Otázky byly směřovány na oblast zpracování práce. Autorka na otázky odpovídala. Otázky komise: Jakým způsobem jste zvolila zájmové území? Jakým způsobem byly stanoveny priority? Vysvětlete vybrané slovní pojmy z bakalářské práce.cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format47 s.cze
dc.format.extent2023798 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD27011cze
dc.identifier.stag16879cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48448
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectveřejná správacze
dc.subjectPardubický krajcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpublic administrationeng
dc.subjectPardubice regioneng
dc.subjecttourismeng
dc.thesis.degree-disciplineRegionální a informační managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleMarketing organizací veřejné správy prostřednictvím sociálních sítícze
dc.title.alternativeMarketing of Public Administration Organizations by help of Social Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HubM_Marketingorganizací_KK_2012.pdf
Velikost:
78.19 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KubikovaK_MarketingOrganizaci_MH_2012.pdf
Velikost:
1.93 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce