Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues

Bakalářská práce
dc.contributor.authorNekolný, Petr
dc.date.accepted1995
dc.date.accessioned2014-04-09T07:01:36Z
dc.date.available2014-04-09T07:01:36Z
dc.date.issued1995
dc.description.abstractA goal that I had before I started to write her thesis, was to get acquainted with young people who are starting to work as English teachers in different types of schools. I have compiled a set of questions which I believe that faithfully displays the total feelings shared by the young teacher - whether relevant pedagogical education or mere intern - when to get acquainted with the authentic environment of schools as educational and social institutions. The idea to ascertain the views of the Czechs and native brings with it the possibility of a way to display consensus and differences in access of these people to their profession.eng
dc.description.abstract-translatedCíl, který jsem si dal, než jsem začal svou závěrečnou práci psát, byl seznámit se s mladými lidmi, kteří začínají působit jako učitelé angličtiny na různých typech škol. Sestavil jsem soubor otázek, o kterých se domnívám, že celkem věrně zobrazí pocity, které sdílí mladý učitel - ať už příslušně pedagogicky vzdělaný či pouhý praktikant - když se seznamuji s autentickým prostředím škol jako instituce pedagogické i sociální. Myšlenka zjistit názory Čechů i rodilých mluvčích s sebou přináší možnost jistým způsobem zobrazit shody i rozdíly v přístupu těchto lidí k jejich profesi.cze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format53 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD8435-Z3cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/54576
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectangličtinacze
dc.subjectprůzkumcze
dc.subjectzačátečnícicze
dc.subjectteacherseng
dc.subjectenglisheng
dc.subjectexplorationeng
dc.subjectneophyteeng
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Ústav jazyků a humanitních studiícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.titleApproaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagueseng
dc.title.alternativePřístupy k výuce: začínající český učitel vs. jejich americký/britský kolegovécze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: