Publikace: Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues
Bakalářská práce| dc.contributor.author | Nekolný, Petr | |
| dc.date.accepted | 1995 | |
| dc.date.accessioned | 2014-04-09T07:01:36Z | |
| dc.date.available | 2014-04-09T07:01:36Z | |
| dc.date.issued | 1995 | |
| dc.description.abstract | A goal that I had before I started to write her thesis, was to get acquainted with young people who are starting to work as English teachers in different types of schools. I have compiled a set of questions which I believe that faithfully displays the total feelings shared by the young teacher - whether relevant pedagogical education or mere intern - when to get acquainted with the authentic environment of schools as educational and social institutions. The idea to ascertain the views of the Czechs and native brings with it the possibility of a way to display consensus and differences in access of these people to their profession. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Cíl, který jsem si dal, než jsem začal svou závěrečnou práci psát, byl seznámit se s mladými lidmi, kteří začínají působit jako učitelé angličtiny na různých typech škol. Sestavil jsem soubor otázek, o kterých se domnívám, že celkem věrně zobrazí pocity, které sdílí mladý učitel - ať už příslušně pedagogicky vzdělaný či pouhý praktikant - když se seznamuji s autentickým prostředím škol jako instituce pedagogické i sociální. Myšlenka zjistit názory Čechů i rodilých mluvčích s sebou přináší možnost jistým způsobem zobrazit shody i rozdíly v přístupu těchto lidí k jejich profesi. | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 53 s. | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D8435-Z3 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/54576 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.subject | učitelé | cze |
| dc.subject | angličtina | cze |
| dc.subject | průzkum | cze |
| dc.subject | začátečníci | cze |
| dc.subject | teachers | eng |
| dc.subject | english | eng |
| dc.subject | exploration | eng |
| dc.subject | neophyte | eng |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Ústav jazyků a humanitních studií | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.title | Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues | eng |
| dc.title.alternative | Přístupy k výuce: začínající český učitel vs. jejich americký/britský kolegové | cze |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Licence svazku
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- license.txt
- Velikost:
- 1.71 KB
- Formát:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Popis: