Publikace: Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Podškubková, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí a klasifikaci služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb, ukazatele úrovně kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení zákazníky pomocí nástrojů SERVQUAL, SERVPERF a INDSERV. V praktické části jsou nejprve uvedeny výsledky analýzy obdržených hodnocení odběratelů Fibertex Nonwovens, a. s., přičemž je kladen důraz na používaná kritéria pro hodnocení kvality poskytovaných služeb. Dále je práce zaměřená na tvorbu hodnocení dodavatelů ze strany Fibertex Nonwovens, a. s. Důraz je kladen na analýzu kritérií používaných pro hodnocení kvality služeb poskytovaných dodavateli.
Popis
Klíčová slova
služby poskytované zákazníkům, definice služeb, klasifikace služeb, vlastnosti služeb, kvalita služeb, dimenze kvality služeb, atributy kvality služeb, hodnocení kvality služeb, konceptualizace kvality služeb, služby na B2B trhu, SERVQUAL, SERVPERF, INDSERV, Q-LanYs, Fibertex Nonwovens, a. s., customer services, service definition, service classification, service quality, dimensions of service quality, attributes of service quality, assessing service quality, service assessment, services in B2B market, SERVQUAL, SERVPERF, INDSERV, Q-LanYs, Fibertex Nonwovens, a. s.