Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVlčková, Vladimíra
dc.contributor.authorPodškubková, Lucie
dc.date.accepted2018-08-20
dc.date.accessioned2018-08-30T07:44:12Z
dc.date.available2018-08-30T07:44:12Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-04
dc.description.abstractV práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí a klasifikaci služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb, ukazatele úrovně kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení zákazníky pomocí nástrojů SERVQUAL, SERVPERF a INDSERV. V praktické části jsou nejprve uvedeny výsledky analýzy obdržených hodnocení odběratelů Fibertex Nonwovens, a. s., přičemž je kladen důraz na používaná kritéria pro hodnocení kvality poskytovaných služeb. Dále je práce zaměřená na tvorbu hodnocení dodavatelů ze strany Fibertex Nonwovens, a. s. Důraz je kladen na analýzu kritérií používaných pro hodnocení kvality služeb poskytovaných dodavateli.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with targeted research that is focused on current concept and classification of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality, indicators of service quality level and on manners of its assessment by customers with assistance of instruments SERVQUAL, SERVPERF and INDSERV. In the practical part there are firstly presented results of the analysis of received assessments from Fibertex Nonwovens, a. s customers, where the emphasis is put on criterions used for assessing provided service quality. The practical part is further focused on creation of supplier's assessment by Fibertex Nonwovens, a. s. The emphasis is put on the analysis of criterions used for assessing service quality provided by suppliers.eng
dc.description.defenceKdo má v podniku na starost sběr hodnocení zákazníků? Mají tato hodnocení nějaký daný systém, tj. např. čas dodání, forma hodnocení apod.? Kdo a kdy vytvořil vyjmenované nástroje pro hodnocení zákazníků? Je pro ta hodnocení dána nějaká forma? Studentka zodpověděla všechny dotazy.cze
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format78 s. (122 961 znaků)
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD38730
dc.identifier.stag35818
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71752
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectslužby poskytované zákazníkůmcze
dc.subjectdefinice služebcze
dc.subjectklasifikace služebcze
dc.subjectvlastnosti služebcze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectdimenze kvality služebcze
dc.subjectatributy kvality služebcze
dc.subjecthodnocení kvality služebcze
dc.subjectkonceptualizace kvality služebcze
dc.subjectslužby na B2B trhucze
dc.subjectSERVQUALcze
dc.subjectSERVPERFcze
dc.subjectINDSERVcze
dc.subjectQ-LanYscze
dc.subjectFibertex Nonwovenscze
dc.subjecta. s.cze
dc.subjectcustomer serviceseng
dc.subjectservice definitioneng
dc.subjectservice classificationeng
dc.subjectservice qualityeng
dc.subjectdimensions of service qualityeng
dc.subjectattributes of service qualityeng
dc.subjectassessing service qualityeng
dc.subjectservice assessmenteng
dc.subjectservices in B2B marketeng
dc.subjectSERVQUALeng
dc.subjectSERVPERFeng
dc.subjectINDSERVeng
dc.subjectQ-LanYseng
dc.subjectFibertex Nonwovenseng
dc.subjecta. s.eng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleHodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníkůcze
dc.title.alternativeThe assessment of service quality in B2B market from the perspective of Fibertex Nonwovens, a. s. and its customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PodskubkovaL_HodnoceniKvality_VV_2018.pdf
Velikost:
1.57 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
VlckovaV_HodnoceniKvality_LP_2018.pdf
Velikost:
41.94 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce