Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení se zaměřením na zlepšení výkonnosti vybrané firmy.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKampf, Rudolfcze
dc.contributor.authorBeránková, Petra
dc.contributor.refereeMorkus, Jaroslavcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:14:16Z
dc.date.available2014-06-19T10:14:16Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu takového optimálního marketingového mixu, který povede k zlepšení výkonnosti podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část diplomové práce obsahuje vypracovaný návrh optimálního komunikačního, produktového, cenového a distribučního mixu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on establishment of such an optimal marketing mix which brings improvement of the performance efficiency of the company Jozef Ondruš - RADIOTECHNIKA. The content of the thesis is represented by a theoretical part incorporating description of marketing terms and marketing direction terminology. The practical part of this thesis contains a developed draft of an optimal communication, production, price and distribution mix of the company Jozef Ondruš - RADIOTECHNIKA. At the end of the work there are defined a few suggestions of changes which the company should take into consideration because of the improvement of the quality of marketing direction.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo vypracování návrhu komunikačního, logistického, cenového a výrobkového mixu tak, aby bylo dosaženo maximální úspěšnosti vybraného podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Budou návrhy a opatření na zkvalitnění marketingového řízení, uvedené v poslední kapitole DP realizované? 2. Který druh reklamy, uvedený na str. 21-25, vybraný podnik nejvíce používá?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format90 s.cze
dc.format.extent2904490 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30058cze
dc.identifier.stag22160cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/55776
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectnávrh optimálního marketingového mixucze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketing controlcze
dc.subjectsuggestion of optimal marketing mixcze
dc.subjectsituational analysiscze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingového řízení se zaměřením na zlepšení výkonnosti vybrané firmy.cze
dc.title.alternativeAnalysis of marketing management with a focus on improving the performance of selected companies.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KampfR_AnalyzaMarketingoveho_PB_2014.pdf
Velikost:
67.38 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_AnalyzaMarketingoveho_PB_2014.pdf
Velikost:
65.45 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
BerankovaP_AnalyzaMarketingoveho_RK_2014.pdf
Velikost:
2.77 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce