Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení se zaměřením na zlepšení výkonnosti vybrané firmy.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Beránková, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu takového optimálního marketingového mixu, který povede k zlepšení výkonnosti podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část diplomové práce obsahuje vypracovaný návrh optimálního komunikačního, produktového, cenového a distribučního mixu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení.

Popis

Klíčová slova

Marketing, marketingové řízení, návrh optimálního marketingového mixu, situační analýza, marketing control, suggestion of optimal marketing mix, situational analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By