Publikace: Analýza marketingového řízení se zaměřením na zlepšení výkonnosti vybrané firmy.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Beránková, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu takového optimálního marketingového mixu, který povede k zlepšení výkonnosti podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA.
Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část diplomové práce obsahuje vypracovaný návrh optimálního komunikačního, produktového, cenového a distribučního mixu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA.
Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení.
Popis
Klíčová slova
Marketing, marketingové řízení, návrh optimálního marketingového mixu, situační analýza, marketing control, suggestion of optimal marketing mix, situational analysis