Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Veřejnost jako cílový objekt public relations

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jelínek, Radim

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

The article deals with aiming groups of public as an aiming object of public relations. Attention is paid to two basic dividing of aiming groups - dividing according to sociodemohraphic coefficients and dividing from the point of view of relationship between public and firm. There is also characterized their development. The necessity of combination of the both of dividing is referred to at the end of the article.

Popis

Klíčová slova

veřejnost, Public relations, sociální skupiny, veřejné mínění

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By