Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Veřejnost jako cílový objekt public relations

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorJelínek, Radim
dc.date.accessioned2009-03-12T15:58:48Z
dc.date.available2009-03-12T15:58:48Z
dc.date.issued2000
dc.description.abstractThe article deals with aiming groups of public as an aiming object of public relations. Attention is paid to two basic dividing of aiming groups - dividing according to sociodemohraphic coefficients and dividing from the point of view of relationship between public and firm. There is also characterized their development. The necessity of combination of the both of dividing is referred to at the end of the article.eng
dc.formats. 61-66cze
dc.formatp. 61-66eng
dc.format.extent113399 bytescze
dc.format.extent113399 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-555X
dc.identifier.signature47940
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/32330
dc.language.isocze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 5 (2000)eng
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectveřejnostcze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectsociální skupinycze
dc.subjectveřejné míněnícze
dc.titleVeřejnost jako cílový objekt public relationscze
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CL156.pdf
Velikost:
110.74 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format