Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamy na chování lidí

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Prokopcová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na spotřební chování jedince, hledá prvky, které mají vliv na výběr výrobku. Ukazuje, že obal, značka, reklama, vnímání prodejce může ovlivnit prodej. Nahlíží do průřezu vývoje reklamy, typy reklam, popisuje vznik, vývoj a přijetí v ČR.

Popis

Klíčová slova

Reklama, podpora prodeje, spotřební chování, značky

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By