Publikace: Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Smolová, Ilona
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, zaměřeného na nástroje používané k budování loajality odběratelů podniku, který se zabývá potravinářskou výrobou a zákazníků těchto odběratelů. Závěrem je provedeno zhodnocení výsledků primárního výzkumu.
Popis
Klíčová slova
Zákaznická loajalita, posilování vztahů se zákazníky, spokojenost zákazníků, formy posilování zákaznické loajality, hodnotový řetězec, Customer loyalty, strengthening relationships with customers, customer satisfaction, forms of strengthening customer loyalty, value chain