Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Smolová, Ilona

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, zaměřeného na nástroje používané k budování loajality odběratelů podniku, který se zabývá potravinářskou výrobou a zákazníků těchto odběratelů. Závěrem je provedeno zhodnocení výsledků primárního výzkumu.

Popis

Klíčová slova

Zákaznická loajalita, posilování vztahů se zákazníky, spokojenost zákazníků, formy posilování zákaznické loajality, hodnotový řetězec, Customer loyalty, strengthening relationships with customers, customer satisfaction, forms of strengthening customer loyalty, value chain

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By