Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorBranská, Lenkacze
dc.contributor.authorSmolová, Ilona
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-03T19:42:44Z
dc.date.available2013-09-03T19:42:44Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractPráce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, zaměřeného na nástroje používané k budování loajality odběratelů podniku, který se zabývá potravinářskou výrobou a zákazníků těchto odběratelů. Závěrem je provedeno zhodnocení výsledků primárního výzkumu.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the strengthening customer loyalty and customers of those customers. At the first part of my work is defined what a customer loyalty is. Next part is focused on factors, which affects the customer loyalty, employee loyalty, who care about customers, and forms of strengthening relationships, which leads to an increase of customer loyalty in the value chain. At the second part of the Bachelor thesis are presented the results of research, focused on the tools used for building customer loyalty the concern, which is engaged in food production and customers of those customers. Finally the evaluation of the results of primary research is done.eng
dc.description.defenceJaké jsou možnosti zvýšení loajality odběratelů ke zkoumanému podniku? Zkoumaný podnik nepoužívá téměř žádnou reklamu, přestože jste tento nástroj identifikovala jako vhodný. Z jakého důvodu tomu je? Je ve zkoumaném podniku diferencována nabídka zákazníkům? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s., 11 s. příl.cze
dc.format.extent586349 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30482cze
dc.identifier.stag20926cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53171
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectZákaznická loajalitacze
dc.subjectposilování vztahů se zákazníkycze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectformy posilování zákaznické loajalitycze
dc.subjecthodnotový řetězeccze
dc.subjectCustomer loyaltycze
dc.subjectstrengthening relationships with customerscze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectforms of strengthening customer loyaltycze
dc.subjectvalue chaincze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelůcze
dc.title.alternativeResearch of application forms to strengthening customers loyalty and customers loyalty these customers.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BranskaL_VyzkumUplatnovavi_IS_2013.pdf
Velikost:
28.18 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SmolovaI_VyzkumUplatnovani_LB_2013.pdf
Velikost:
572.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce