Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVlčková, Vladimíra
dc.contributor.authorBalcarová, Barbora
dc.date.accepted2017-08-21
dc.date.accessioned2017-09-19T08:25:58Z
dc.date.available2017-09-19T08:25:58Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-07
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výzkumem služeb, poskytovaných zákazníkům. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na současné pojetí služeb zákazníkům a na jejich specifika na B2B trhu. Dále se věnuje úrovni služeb poskytovaných zákazníkům, atributům a ukazatelům kvality služeb a úloze outsourcingu. Praktická část popisuje a analyzuje služby poskytované zákazníkům jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky z pohledu SBU Barviva a pigmenty v podniku Synthesia, a.s.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the research of services provided to customers. In the theoretical part, the research focuses on the current concept of customer services and their specifics in the B2B market are elaborated. It also describes the level of customer service, the attributes and indicators of service quality and the role of outsourcing. The practical part describes and analyses services provided to customers as a tool for increasing the value for customers. The research was carried out in SBU Dyes and pigments department of the company Synthesia, a.s.eng
dc.description.defenceCo konkrétně a v jaké podobě ve firmě zjišťují spokojenost ve službách? Koho jste se ptala na spokojenost ve službách? V čem spočívá konkurenční výhoda ve službách? Jak se liší konkurence v zahraničí a na domácím trhu a jak se liší u pigmentů a barviv? Studentka zodpověděla všechny otázky.cze
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD36796
dc.identifier.stag33127
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69457
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzity
dc.subjectslužby zákazníkůmcze
dc.subjectvlastnosti služebcze
dc.subjectúroveň služebcze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectrozsah služebcze
dc.subjectslužby na B2B trhucze
dc.subjectoutsourcingcze
dc.subjectpigmenty a barvivacze
dc.subjectcustomer serviceseng
dc.subjectproperties of serviceseng
dc.subjectlevels of serviceseng
dc.subjectquality of serviceseng
dc.subjectscope of serviceseng
dc.subjectservices in the B2B marketeng
dc.subjectoutsourcingeng
dc.subjectpigments and dyeseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSlužby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslucze
dc.title.alternativeServices as a tool to increase value for customers in the B2B market of chemical industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BalcarovaB_SluzbyJakoNastroj_VV_2017.pdf
Velikost:
1.95 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
VlckovaV_Sluzby_Jako_Nastroj_BB_2017.pdf
Velikost:
42.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce